
Rekordowy spadek udziałów Internet Explorera
2 listopada 2011, 10:51Internet Explorer zanotował największy od trzech lat spadek rynkowych udziałów. W październiku przeglądarka Microsoftu straciła 1,76 punktu procentowego i obecnie należy doń 52,63% rynku

Koniec spadków Internet Explorera?
3 kwietnia 2012, 09:02Od końca ubiegłego roku obserwujemy rosnące zainteresowanie Internet Explorerem. Przeglądarka, która od dawna traci rynkowe udziały, zaczęła je zyskiwać i najwyraźniej odbywa się to kosztem jej konkurencji

Firefox coraz słabszy
19 maja 2014, 10:37Analitycy ostrzegają, że rosnąca popularność smartfonów i tabletów poważnie zagraża pozycji Firefoksa. Producent tej przeglądarki, Mozilla, nie jest jak dotąd w stanie przekonać internautów, by używali jej w zastosowaniach mobilnych, przez co udział Firefoksa w rynku ciągle się zmniejsza.

Coraz bliżej końca wsparcia dla wielu wersji IE
26 marca 2015, 10:19Ponad połowa użytkowników Internet Explorera ma mniej niż 10 miesięcy na podjęcie decyzji o zainstalowaniu nowszej wersji przeglądarki. W sierpniu ubiegłego roku Microsoft ogłosił, że po 12 stycznia 2016 będzie udzielał wsparcia technicznego tylko dla IE9 na systemach Windows Vista i Windows Server 2008, IE10 tylko dla Server 2012, a IE11 tylko dla Windows 7, Windows 8.1, Windows Server 2008 R2 oraz Windows Server 2012 R2

IE zdobywa rynek, Windows 7 lepszy od Visty
2 sierpnia 2010, 12:43Z danych firmy Net Applications wynika, że Internet Explorer nadal zyskuje rynek, a Windows 7 jest już bardziej popularny niż Windows Vista.

Reklamy wideo trafią do wyszukiwarki Google'a?
25 lipca 2017, 11:47Google eksperymentuje z automatycznie odtwarzającymi się reklamami wideo w swojej wyszukiwarce. Na ślad takich eksperymentów trafiła Jennifer Sleg z serwisu TheSEMPost

Google zwolnił
1 lutego 2008, 11:53Google doświadczyło pierwszego od ponad 3 lat poważnego zahamowania wzrostu cen akcji. W styczniu staniały one aż o 20%, co było prawdopodobnie związane z kryzysem całej gospodarki USA. Wczoraj, po ogłoszeniu kwartalnych wyników, które zawiodły oczekiwania, doszło do 6-procentowego spadku ceny.

Wyobrażanie zapachu dźwignią reklamy?
24 lutego 2014, 15:10Wyobrażanie sobie zapachu produktu (ang. smellizing) zwiększa chęć nabycia i skonsumowania reklamowanych produktów.

Setki milionów użytkowników Androida ofiarami cyberprzestępców
14 marca 2019, 12:58Eksperci wpadli na ślad dwóch cyberprzestępczych kampanii, w ramach których zainfekowano ponad 200 aplikacji na Androida, a aplikacje te zostały pobrane ponad 250 milionów razy.

Pół miliarda strat YouTube'a?
7 kwietnia 2009, 18:00Spancer Wang, analityk banku Credit Suisse uważa, że w bieżącym roku YouTube zanotuje stratę w wysokości 470 milionów dolarów. To olbrzymia kwota, a jeśli wziąć pod uwagę fakt, iż dwa i pół roku temu Google zapłacił za serwis 1,65 miliarda USD, to kosztował go on znacznie więcej, niż pierwotna cena zakupu.